Er komt een ticket binnen: #5999 met titel:
DPO form access CAP/PCC
Afzender is: servicemanagement@nkgb-cnhb.be
Onder Teams staat een EXCEL in de CAP-PCC map waarin de data uit de aanvraag moeten overgenomen worden:
Teams Algemeen Bestanden CAP-PCC. In die map zit het EXCEL overzicht.
Vul de aanvraagdata aan op de 1e vrije regel.
Zoek het kantoor op via Kaspar Main Application van CIA Live.
Ga naar Tabblad Web om hier rechts te klikken in de grijze zone. Kies 'nieuw'
In het Pop-up venster klik op het vak achter 'Functie'
In het 'Selecteer Categorie' venster rechtsboven de L indrukken en in de Lijst die opent
'CAP: Opzoeking' selecteren en teruggaan met OK te drukken op de 2 pop-ups en ook op het kantoor-venster.
Het recht is nu gegeven.
In FreshDesk Titelbalk bovenaan Rechts van de knop verwijderen kies je de 3 puntjes en daar selecteer je 'ticketgegevens bewerken'.
Selecteer het e-mailadres van Service Management en overschrijf dit met het mailadres van de aanvrager.
Dan kom je in een invultabel waar je ook de naam van de contactpersoon en het bedrijf kan invullen.
SAVE knop rechtsonder het ticket staat op naam van aanvrager en niet meer op Service Management.
Er bestaan een Nl en Fr standaardantwoord voor CAP die je hier kan gebruiken:
CAP opvraging toegekend NL
CAP opvraging toegekend FR
Het kan nuttig zijn om in geval van een externe DPO de zin:
aan te vullen met
Le droit "PCC: recherche" a été ajouté à votre étude NomdEtude.
Het ticket kan nu afgesloten worden.
Soms komt een kantoor terug op de toekenning van de rechten met opmerkingen dat ze de rechten niet terugvinden of niet verkregen hebben. Meestal is dit doordat ze denken dat de rechten automatisch aan elke medewerker toekomen.
Er zijn 2 standaard antwoorden die voor hen duidelijk maken hoe te werk te gaan.
CAP rechten toekennen NL
CAP rechten toekennen FR
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article